دسته‌بندی نشده

خواص برنج قهوه ای + ویدئو

خواص برنج قهوه ای

برای کسانی که مشکل دیابت و چاقی دارند یا ضعف سیستم عصبی و ایمنی دارند بهترین پیشنهاد به شما برنج قهوه ای است که شاید بشناسید. در این ویدیو درباره خواص برنج قهوه ای بیشتر توضیح میدهیم.

همه برنج سفید را میشناسیم و روزانه مصرف میکنیم ، روند تولید برنج سفید به این صورت است که وقتی شلتوک به شالیکوبی میرود دولایه سبوس از آن جدا میشود اما برای برنج قهوه ای این اتفاق نمی افتد به صورتی که لایه بیرونی جدا میشود اما لایه درونی و دوم جذب برنج میشود که هم رنگ قهوه ای میگیرد و هم فواید بسیار زیادی در برنج ایجاد میکند که از فواید آن هم صحبت میکنیم.

بخاطر وجود لایه ای که به برنج اضافه میشود ویتامین و مواد معدنی و مغذی به برنج اضافه میشود مانند پتاسیم، منیزیم، ویتامینهای ای و بی و دارای فیبر میباشد که در حقیقت خاصیت اصلی نیز همین میزان فیبر است .

خواص برنج قهوه ای

خواص برنج قهوه ای

فواید این ویتامینها و مواد معدنی و فیبر چیست؟

این نوع برنج برای این افراد توصیه میشود : دیابت بسیار توصیه میشود همچنین برای کسانی که ورزشکار هستند در رشته های بدنسازی یا آمادگی جسمانی یا برای کسانی که رژیم دارند و میخواهند برنج مصرف کنند اما دچار اضافه وزن نشوند ، کسانی که دچار ضعف سیستم ایمنی و گوارش هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

برای خرید بهترین و مرغوبترین برنج شمال ایران کلیک کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.