دسته‌بندی نشده

5 روش تشخیص فروشنده و تولید کننده قابل اعتماد + ویدئو

5 روش تشخیص فروشنده و تولید کننده قابل اعتماد

5 روش تشخیص فروشنده و تولید کننده که شما میتوانید یک فروشنده که تولید کننده هم هست، متخصص هم هست و محصول با کیفیت را به صورت مستقیم رو به شما تقدیم میکند را تشخیص بدهید .فقط فروشنده نیست، فقط تولید کننده نیست، فقط متخصص نیست، فقط محصول نمیفروشد بلکه فروشنده است، متخصص است، محصول با کیفیت میفروشد و خودش هم تولید کننده است.

مورد اول از 5 روش تشخیص فروشنده و تولید کننده، یک فروشنده متخصص تولید کننده، کیفیت و قیمت محصولش باید متناسب باشد. نمیشود کیفیت پایین و قیمت بالا باشد پس تولید کننده نیست، تولید کننده باید برنج کیفیت بالا داشته باشد و قیمت هم متناسب با کیفیت باشد. نمیشود شما متخصص باشی و کیفیت محصول شما پایین باشد پس باید کیفیت محصول بالا باشد و قیمت متناسب با آن باشد نه کم و نه زیاد.

مورد دوم، تضمین محصول، یک فروشنده متخصص تولید کننده برای ارائه محصول به شما تضمین میدهد برای اینکه خیال شما راحت شود و حس خوبی داشته باشید حاضر است هر کاری بکند چرا؟ چون تمام مراحل تولید را طی کرده و تخصص گرفته و تجربه کسب کرده و به محصولش اعتماد دارد، تولید کننده اینطور است اما فروشنده اینطور نیست فروشنده اطمینان ندارد . پس یک فروشنده بدون واسطه متخصص که تولید کننده هم هست به شما تضمین کالا میدهد.

مورد سوم، یک تولید کننده متخصص را باید حس کنید و بفهمید . وقتی با او حرف میزنید و مشاوره میگیرید نکات جدید میگوید که قبلا نشنیده اید و قبلا به گوشتان نخورده ، شما باید حس کنید که فروشنده است، تولید کننده است و متخصص است .

مورد چهارم و مهم ترین نکته ، یک فروشنده تولید کننده متخصص کمتر حرف میزند و بیشتر عمل میکند حداقل یک عکس در شالیزار دارد.نمیشود تولید کننده باشی اما در محیط تولید هیچ اثری نداشته باشی ، پس یک تولید کننده واقعی را باید در محیط کارش بشناسید. فیلم بازی نمیکند واقعیت ها را شفاف به شما میگوید و شما حس میکنید.

مورد پنجم روش تشخیص فروشنده و تولید کننده را دوست دارم از زبان شما بشنوم ، شما بگویید یک فروشنده تولید کننده متخصص چه ویژگی دیگری دارد یا اگر همین چهار ویژگی  است بگویید کدام مهمتر است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

برای خرید بهترین و مرغوبترین برنج شمال ایران کلیک کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.