همه چیز درباره برنج ایرانی

سه سوالی که قبل از خرید برنج باید از خود پرسید

شما همیشه دغدغه دارید که وقتی میخواهید برنج بخرید ، چه برنجی بخرید ، چطور بخرید و از کجا بخرید و سردرگم میشوید برای اینکه به راه حل برسید باید به سه چه جواب بدهید با جواب دادن به سه سوالی که با چه شروع میشود شما میتوانید بهترین و دقیق ترین انتخاب را داشته باشید در خرید برنج .

در جواب سه سوالی که با چه شروع میشود من به شما کمک میکنم و بهترین انتخاب نصیبتان میشود . حالا این سه سوال چه هستند که با چه شروع میشوند و در نهایت به بهترین انتخاب ختم میشود.

سوال اول، چه نوع برنجی میخواهم؟ چه انتظاری از برنج دارید؟ خوش عطر باشد؟ خوش پخت باشد؟ یا مقرون به صرفه باشد و از نظر اقتصادی به صرفه باشد؟ در ویدیوهای قبل مفطلا درباره برنج خوش بو و خوش عطر و اقتصادی صحبت کردیم اما به صورت خلاصه باید گفت اگر برنج خوش پخت میخواهید باید به دنبال برنج کشت دوم و طارم هاشمی باشید که طارم محلی هم خوب است . اگر به دنبال برنج خوش عطر هستید باز هم برنج کشت دوم و طارم محلی معطر و اگر به دنبال برنج مقرون به صرفه هستید و برای مصارف خانگی بهتر است میتوانید به دنبال برنج های سرلاشه ها باشید، سرلاشه کشت اول، سرلاشه کشت دوم یا فجر و شیرودی که از برنج های فجر و شیرودی زیاد انتظار عطر خوب نداشته باشید.

سوال دوم، از چه کسی برنج بخرید؟ بعد از پاسخگویی به سوال اول باید بدانیم که از چه کسی خرید کنیم که در ویدیوی قبلی به صورت کامل توضیح دادم که باید از چه کسی خرید کنید اما به طور خلاصه باید گفت که همیشه سعی کنید از فروشنده تولید کننده متخصص خرید کنید زیرا هم کیفیت خوب و هم قیمت متناسب تری خرید میکنید.

سوال سوم، چقدر باید برنج بخریم؟ همیشه طوری برنامه ریزی کنید که تا ماه های 6 و 7 برنج داشته باشید چون بعد از این ماه ها محصول تازه به دست می آید و بتوانید از محصولات تازه استفاده کنید که عطر و طعم بهتری دارند و شاید قیمت بهتری هم دارند که میتوانید خرید بیشتری هم داشته باشید.

پس هرموقع که تصمیم به خرید برنج داشتید به این سه سوال جواب بدهید و با اطمینان بیشتر خرید کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.